متن آهنگ سنگین از حصین و صادق
Black & White Text
درباره وبلاگ


سلام بچه ها دیگه چ خبر؟من قبلا ی وب دیگم داشتم ولی بستنش حدودا 1 سالو خورده ای داشتمش ولی دیگه چی کار کنیم دیگه........اسمش flyrockangelsبود.........اگه شناختی برای حمایت ازم تبادل لینک کن نظر بده و ثبت نام کنید راسی دیگم به جز متن چیزی نمیزارم که ببندنش.....قربون همتون با معرفتا

پيوندها
فروش تکست رپ
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

اگه دوست داری آمارت بره بالا و از آهنگایه جدید که تکستشون میاد خبر دار باشی تبادل کن..........راسی خواسی بم بگو با چه اسمی لینکت کنم









نويسندگان
Helia

آخرین مطالب


 
پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, :: 17:9 :: نويسنده : Helia

هی هی هی 
هی چه فازه سنگینی 
همه چی سفید سیاه چیزی رنگی نی 
بازم منو یه جسم لشو بی حال 
دوباره رنگه پوسته شده کچه دیوار 
وای انقد کشیدم که نمیگیره خندم 
با چشمام قفلم به این آتیشه رو فندک 
یه اتاق تاریک با بوی دود گاری 
چه بخت گندی داری تو جیب خالی 

 


 

نگو که هستیم رنگ مشابه 
من یه عمره رو صورتم خنده قاچاقه 
من مردم پسر یه عقدم که سر 
تا پای مسیرو همیشه خوردم به سنگ 
اگه که مردم و حلال کنید 
اما آره تا الان ساختم ولی الان بریدم 
از خودم از همه 
از میزه محکمه از فکره فرداها که روی مغزمه 
صادق: 
من مردم یا زندم دقیق نمیدونم 
یه زمین خورده خاکی از دنیا بدورم 
بی خی زندگی شدم که پره پیچو خمه 
رسیدم تهش کشیدم بیرون کل زیرو بمش 
اونقد بالائم که نمیتونم حرفی بزنم 
اونقد میکشم تا بمیرم دل نمیکنم 
گوشت نشد به تنم اونکه تا حالا خوردم 
باختم هموناییم که تا حالا بردم 
ببین قانونشه فرصتاتو پشت سر می زاری 
اونوقتی که تو رویاهات داری چشماتو میمالی 
ولش کن بابا بزا یه بارم دنیا ببره 
قبل اینکه یکی تو رو 3 تا گلوم بزنه 
حسرت جفت پاهام واسه صاف وایسادن 
ببین چیه با وجدان خودم داستان دارم 
این رسمه روزگاره 
مثله تنه ماره 
میپیچه دورتو دست 
تو 
زندگیت ادامه داره 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: